Connect
with us



7 Resepi Yang Semua Peminat Mi Mesti Dah Cuba!

Posted on 13.09.2018

Bila tengah fikir nak makan apa, mi ada je dalam fikiran. Tapi mi apa? Goreng? Berkuah? Kering-kering? Basah-basah? Izinkan kami senaraikan jenis-jenis mi yang mungkin telah pun anda mi-rasakan dan jadikan idea masakan mi di rumah!
 
Kuey Teow
Kuey Teow
Kalau ada kerang, udang dan kucai…goreng kering atau basah-basah memang berselera bai!
Mi Kuning
Kombinasi mantapnya adalah sayur-sayuran, daging dan telur…memanglah menu kegemaran semua kan!
Mi Kuning
Mi Kuning
Mi Kuning
Kombinasi mantapnya adalah sayur-sayuran, daging dan telur…memanglah menu kegemaran semua kan!
Kalau tengok rupa… biasa-biasa je, tapi bila dah ngap sesudu barulah tahu penangannya macam mana. Peminat kicap boleh faham kot maksudnya.
Pastikan dapat udang yang segar-segar memang menjadi-jadi rasa kuahnya yang manis dan cukup berasa enaknya. Sekali hirup nak hirup lagi punya.
Pastikan dapat udang yang segar-segar memang menjadi-jadi rasa kuahnya yang manis dan cukup berasa enaknya. Sekali hirup nak hirup lagi punya.
Laksa
Laksa
Laksa biasa kita makan berkuah tapi yang ini goreng-goreng pun makannya boleh bertambah!
Bihun
Bihun
Tengok pun dah menyelera, dah tu senangnya nak disedia. Menu yang biasanya laku kalau dihidang makan ramai-ramai atau beri bekal anak-anak ke sekolah.
 

Kegemaran Kami dan Banyak Lagi

LIHAT SELANJUTNYA